Kan ik kopieën laten maken of documenten laten printen aan de receptie?
Natuurlijk! Bij de hotelreceptie kun je vragen om enkele kopieën te maken of enkele pagina’s af te drukken. We bieden deze service met plezier aan onze gasten aan. We willen je er echter op wijzen dat het aantal gekopieerde of afgedrukte pagina’s beperkt dient te blijven. Aarzel niet om contact op te nemen met onze receptiemedewerkers voor meer informatie over deze service.
Is er een lader voor mijn mobiel toestel beschikbaar?
Jazeker. Aan de receptie zijn verschillende laders beschikbaar.
Is er een stekkeradapter beschikbaar in de kamer?
Onze kamers beschikken niet standaard over een stekkeradapter. Aan de receptie kun je de juiste stekkeradapter voor je toestel krijgen.
Is er naaigerei beschikbaar in het hotel?
Ja, naaigerei is op verzoek verkrijgbaar aan de receptie.
Is er schoenpoetsmateriaal beschikbaar in het hotel?
Jazeker. In de vestiaire aan de receptie vind je een schoenpoetsmachine. Aan de receptie kun je ook een schoenborstel en schoensmeer verkrijgen.
Zijn er persoonlijke verzorgingsartikelen beschikbaar in het hotel?
Jazeker. In elke hotelkamer is standaard zeep en shampoo aanwezig. Andere persoonlijke verzorgingsartikelen, zoals tandpasta, een tandenborstel of een scheerset zijn aan de receptie beschikbaar.
Kan ik telefoneren in het hotel?
Onze kamers beschikken niet standaard over een telefoontoestel. Bij de receptie kun je een draadloze telefoon verkrijgen waarmee je zowel intern als extern kunt bellen.
Kan ik mij laten wekken?
Ja dat kan! Als je aan de receptie meldt hoe laat gewekt wilt worden, zorgt de receptiemedewerker dat dat gebeurt.
Biedt het hotel bagageservice?
Jazeker. Als je je bagage wilt laten overbrengen naar een andere logeergelegenheid, dan kunnen wij daarvoor zorgen. Wij doen daarvoor beroep op een taxiservice. Deze service is dan ook betalend.
Kan ik mijn bagage vóór het inchecken of na het uitchecken achterlaten?
Jazeker. Je kunt je bagage veilig in bewaring geven aan de receptie. Deze service is gratis.