FAQ 2

 

Veelgestelde vragen

Reserveren

Reserveren bij Hobbit Hotels is heel eenvoudig. Je kan zowel via deze website als telefonisch reserveren. Ook is het mogelijk om bij de receptie in onze hotels te reserveren. Door online te reserveren profiteer je gegarandeerd van de laagste prijs.

Wanneer je een flexdeal boekt, kun je je reservering gratis annuleren/wijzigen tot 12u. op de dag vóór de dag van aankomst. Bestaat er een mogelijkheid dat je jouw hotelovernachting naar een andere datum wil verplaatsen of ben je nog niet zeker van je reisdata? Kies dan voor deze deal met flexibele voorwaarden.

Wanneer je een prepaid reservering doet, betaal je gegarandeerd de allerlaagste prijs voor je overnachting. Een prepaid reservering kun je niet annuleren of wijzigen. Ben je zeker van je reisdata of ben je van plan om in de nabije toekomst bij Hobbit Hotels te overnachten? Kies dan voor deze deal met de scherpste prijs!

Ja, dat kan. Als je tijdens het online reserveren een verzoek of opmerking wilt doorgeven (bijv. een aanvraag voor een specifieke kamer of een late aankomst), kun je het opmerkingenveld gebruiken dat verschijnt tijdens de reservering. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd, maar we zullen ons best doen om aan je wensen te voldoen.

Als je online reservering gelukt is, verschijnt de melding ‘Reservering geaccepteerd’ op je beeldscherm met daaronder je unieke reserveringsnummer.
Daarnaast ontvang je binnen enkele minuten een reserveringsbevestiging op het door jou het opgegeven e-mailadres. Zorg er daarom voor dat je tijdens het reserveren altijd een juist e-mailadres opgeeft. Geen bevestiging ontvangen? Controleer je SPAM-folder of neem telefonisch op via e-mail contact op met het hotel waar je gaat overnachten.

Ja, dat kan! Vul tijdens het reserveren de gegevens in van de persoon of personen die bij Hobbit Hotels willen verblijven. De reserveringsbevestiging kun je laten sturen naar een e-mailadres naar keuze. Bij een reservering van meerdere kamers kun je tijdens het boeken per kamer een hoofdgast opgeven, zodat je eventueel apart van elkaar kunt inchecken.

Onze hotels beschikken over voornamelijk tweepersoonsbedden. Een aantal kamers zijn tweepersoonskamers met twee aparte bedden die tegen elkaar geschoven kunnen worden. Bij de reservering kun je de keuze maken.

Online reserveren via de website van Hobbit Hotels is veilig. Je gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. We behandelen je gegevens met de grootste zorgvuldigheid.

Ja, na het reserveren ontvang je van Hobbit Hotels een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je map met ongewenste e-mail of neem telefonisch of via e-mail contact op met het Hobbit Hotel waar je gaat overnachten.

Ga je op reis en wil je je auto voor langere tijd bij Hobbit Hotels parkeren? Boek dan het Sleep, Park & Fly arrangement bij Hobbit Hotel Zaventem. Wanneer je dit arrangement boekt, kun je je auto maximaal 21 dagen bij het hotel laten staan, ook wanneer je tijdens deze periode niet in het hotel verblijft.

Verblijf

Jazeker! De Hobbit Hotels beschikken over kluisjes aan de receptie waarin je je waardevolle spullen veilig kunt opbergen.
Het gebruik van de kluis is altijd op eigen risico. Hobbit Hotels kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vermiste of beschadigde spullen.

Babybedjes staan niet standaard op de hotelkamers van Hobbit Hotels, maar zijn wel te reserveren op basis van beschikbaarheid. Deze bedjes zijn geschikt voor kinderen tot 3 jaar (max. 1 per kamer). Geef tijdens het reserveren aan dat er een baby op de kamer verblijft

Nee, de parkeerterreinen van Hobbit Hotels beschikken helaas niet over parkeerplaatsen voor grote voertuigen. Houd er dan ook rekening mee dat het hotel waar je verblijft geen parkeergelegenheid voor grote tourbussen of vrachtwagens kan faciliteren.

Bij Hobbit Hotels stellen we alles in het werk om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt iets niet volledig naar wens zijn verlopen of heb je tips over hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen we dit graag. Contacteer de receptie! Wij helpen graag om je glimlach terug te vinden als we dat kunnen.

Ben je een voorwerp of eigendom verloren tijdens je verblijf in een Hobbit Hotel? Neem telefonisch of via e-mail contact op met het hotel waar je verbleef. Vermeld hierbij altijd de volgende zaken:

  • je naam of de naam van de gast die het voorwerp is verloren;
  • welk voorwerp is verloren (duidelijke omschrijving);
  • waar je het voorwerp bent verloren;
  • de aankomst- en vertrekdatum van je verblijf.

Ben je vóór de officiële inchecktijd in de buurt van het hotel en wil je graag eerder inchecken? Neem dan even telefonisch contact op het hotel waar je verblijft. De mogelijkheid om eerder in te checken kunnen wij niet garanderen. Dit is afhankelijk van de beschikbare kamers in het hotel.

Hulphonden zijn uiteraard welkom bij Hobbit Hotels. Geef bij het maken van de reservering in het opmerkingenveld aan dat er een hulphond met je mee komt. Tijdens het inchecken wordt gevraagd naar de identificatiepas van de hond, die daarnaast moet beschikken over een tuigje of riem dat duidelijk aangeeft dat de hond een hulphond is.
Huisdieren zijn in onze hotels helaas niet toegestaan.

Nee, dat mag niet. Je mag als gast van onze hotels uitsluitend gebruik maken van de gratis parkeergelegenheid tijdens je verblijf in het hotel.
Ga je op reis en wil je de auto voor langere tijd laten staan? Boek dan je overnachting bij Hobbit Hotel Zaventem. Bij dit hotel kun je gebruik maken van ons Sleep, Park & Fly arrangement waarmee je je auto ook tijdens je afwezigheid gedurende maximaal 3 weken bij het hotel kunt laten staan.

Hobbit Hotels biedt je, als extra service en tegen betaling, de mogelijkheid je kleding te laten reinigen. Aan de receptie kun je een waszak vragen en een begeleidend formulier invullen. Wanneer je je was voor 9u. ‘s morgens bij de receptie afgeeft, wordt het dezelfde dag weer gereinigd teruggebracht. Deze service is niet beschikbaar in de weekenden en op feestdagen.

Nee, de receptie is ’s nachts niet bemand. Je kamersleutel geeft je ‘s nachts toegang tot het hotel. In noodsituaties is een verantwoordelijke telefonisch bereikbaar en zal die je helpen.

Onze hotels zijn rookvrij. Roken is dus niet toegelaten. In geval van overtreding van de rookvoorschriften, worden schoonmaakkosten van €100 in rekening gebracht.

Jazeker. Als je je bagage wilt laten overbrengen naar een andere logeergelegenheid, dan kunnen wij daarvoor zorgen. Wij doen daarvoor beroep op een taxiservice. Deze service is dan ook betalend.

Ja dat kan! Als je aan de receptie meldt hoe laat gewekt wilt worden, zorgt de receptiemedewerker dat dat gebeurt.

Onze kamers beschikken niet standaard over een telefoontoestel. Bij de receptie kun je een draadloze telefoon verkrijgen waarmee je zowel intern als extern kunt bellen.

Natuurlijk! Bij de hotelreceptie kun je vragen om enkele kopieën te maken of enkele pagina’s af te drukken. We bieden deze service met plezier aan onze gasten aan. We willen je er echter op wijzen dat het aantal gekopieerde of afgedrukte pagina’s beperkt dient te blijven. Aarzel niet om contact op te nemen met onze receptiemedewerkers voor meer informatie over deze service.

Prijzen

Via deze website kun je een prepaid reservering doen. Als je een prepaid reservering doet, kun je die niet annuleren of wijzigen. Daar tegenover staat dat je door een prepaid reservering gegarandeerd de laagste prijs betaalt voor je verblijf.
Hobbit Hotels biedt de scherpe prepaid-prijzen alleen online aan. In het hotel kun je uitsluitend een flex reservering doen. Een flex reservering is een reservering met flexibele voorwaarden, daarom ligt de prijs iets hoger.

Hobbit Hotels hanteert tarieven die dagelijks fluctueren op basis van vraag een aanbod. De tarieven zijn gebaseerd op verschillende factoren, waaronder de beschikbaarheid van kamers en evenementen in de omgeving van het hotel. Hierdoor kan het gebeuren dat een kamerprijs opeens duurder óf goedkoper is.

Hobbit Hotels