faqs

Via deze website kun je een prepaid reservering doen. Als je een prepaid reservering doet, kun je die niet annuleren of wijzigen. Daar tegenover staat dat je door een prepaid reservering gegarandeerd de laagste prijs betaalt voor je verblijf.
Hobbit Hotels biedt de scherpe prepaid-prijzen alleen online aan. In het hotel kun je uitsluitend een flex reservering doen. Een flex reservering is een reservering met flexibele voorwaarden, daarom ligt de prijs iets hoger.

Hulphonden zijn uiteraard welkom bij Hobbit Hotels. Geef bij het maken van de reservering in het opmerkingenveld aan dat er een hulphond met je mee komt. Tijdens het inchecken wordt gevraagd naar de identificatiepas van de hond, die daarnaast moet beschikken over een tuigje of riem dat duidelijk aangeeft dat de hond een hulphond is.
Huisdieren zijn in onze hotels helaas niet toegestaan.

Ben je vóór de officiële inchecktijd in de buurt van het hotel en wil je graag eerder inchecken? Neem dan even telefonisch contact op het hotel waar je verblijft. De mogelijkheid om eerder in te checken kunnen wij niet garanderen. Dit is afhankelijk van de beschikbare kamers in het hotel.

Ben je een voorwerp of eigendom verloren tijdens je verblijf in een Hobbit Hotel? Neem telefonisch of via e-mail contact op met het hotel waar je verbleef. Vermeld hierbij altijd de volgende zaken:

  • je naam of de naam van de gast die het voorwerp is verloren;
  • welk voorwerp is verloren (duidelijke omschrijving);
  • waar je het voorwerp bent verloren;
  • de aankomst- en vertrekdatum van je verblijf.
Hobbit Hotels