Is online reserveren veilig?
Online reserveren via de website van Hobbit Hotels is veilig. Je gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. We behandelen je gegevens met de grootste zorgvuldigheid.
Kan ik een tweepersoonsbed reserveren?
Onze hotels beschikken over voornamelijk tweepersoonsbedden. Een aantal kamers zijn tweepersoonskamers met twee aparte bedden die tegen elkaar geschoven kunnen worden. Bij de reservering kun je de keuze maken.
Kan ik een reservering maken voor iemand anders?
Ja, dat kan! Vul tijdens het reserveren de gegevens in van de persoon of personen die bij Hobbit Hotels willen verblijven. De reserveringsbevestiging kun je laten sturen naar een e-mailadres naar keuze. Bij een reservering van meerdere kamers kun je tijdens het boeken per kamer een hoofdgast opgeven, zodat je eventueel apart van elkaar kunt inchecken.
Kan ik op een later moment ontbijt toevoegen aan mijn reservering?
Ja, dat kan! Neem telefonisch of via e-mail contact op met het hotel waar je verblijft of geef tijdens het inchecken in het hotel aan dat je graag ontbijt aan je reservering wil toevoegen. Onze medewerkers maken dit graag voor je in orde!
Hoe weet ik of mijn online reservering gelukt is?
Als je online reservering gelukt is, verschijnt de melding ‘Reservering geaccepteerd’ op je beeldscherm met daaronder je unieke reserveringsnummer.
Daarnaast ontvang je binnen enkele minuten een reserveringsbevestiging op het door jou het opgegeven e-mailadres. Zorg er daarom voor dat je tijdens het reserveren altijd een juist e-mailadres opgeeft. Geen bevestiging ontvangen? Controleer je SPAM-folder of neem telefonisch op via e-mail contact op met het hotel waar je gaat overnachten.
Kan ik wensen of opmerkingen meegeven tijdens het online reserveren?
Ja, dat kan. Als je tijdens het online reserveren een verzoek of opmerking wilt doorgeven (bijv. een aanvraag voor een specifieke kamer of een late aankomst), kun je het opmerkingenveld gebruiken dat verschijnt tijdens de reservering. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd, maar we zullen ons best doen om aan je wensen te voldoen.
Wat is een prepaid reservering?
Wanneer je een prepaid reservering doet, betaal je gegarandeerd de allerlaagste prijs voor je overnachting. Een prepaid reservering kun je niet annuleren of wijzigen. Ben je zeker van je reisdata of ben je van plan om in de nabije toekomst bij Hobbit Hotels te overnachten? Kies dan voor deze deal met de scherpste prijs!
Wat is een flex reservering?
Wanneer je een flexdeal boekt, kun je je reservering gratis annuleren/wijzigen tot 12u. op de dag vóór de dag van aankomst. Bestaat er een mogelijkheid dat je jouw hotelovernachting naar een andere datum wil verplaatsen of ben je nog niet zeker van je reisdata? Kies dan voor deze deal met flexibele voorwaarden.
Hoe kan ik reserveren bij Hobbit Hotels?
Reserveren bij Hobbit Hotels is heel eenvoudig. Je kan zowel via deze website als telefonisch reserveren. Ook is het mogelijk om bij de receptie in onze hotels te reserveren. Door online te reserveren profiteer je gegarandeerd van de laagste prijs.