Hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken kan bij Hobbit Hotels vanaf 15u.
Waar kan ik terecht met een opmerking of feedback over mijn verblijf?
Bij Hobbit Hotels stellen we alles in het werk om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt iets niet volledig naar wens zijn verlopen of heb je tips over hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen we dit graag. Contacteer de receptie! Wij helpen graag om je glimlach terug te vinden als we dat kunnen.
Kan ik mijn auto bij het hotel parkeren?
Jazeker! Hobbit Hotels biedt bij haar hotels parkeergelegenheid voor personenauto’s aan. Parkeren is zelfs gratis voor onze hotelgasten.
Kan ik een touringcar of vrachtwagen bij het hotel parkeren?
Nee, de parkeerterreinen van Hobbit Hotels beschikken helaas niet over parkeerplaatsen voor grote voertuigen. Houd er dan ook rekening mee dat het hotel waar je verblijft geen parkeergelegenheid voor grote tourbussen of vrachtwagens kan faciliteren.
Waarom moet ik een registratieformulier invullen tijdens het inchecken?
Hotels zijn wettelijk verplicht om informatie paraat te hebben over de gasten die in het hotel verblijven. Wij vragen dan ook aan alle gasten die niet online ingecheckt zijn om bij het inchecken een registratieformulier in te vullen.
Zijn er babybedjes beschikbaar in het hotel?
Babybedjes staan niet standaard op de hotelkamers van Hobbit Hotels, maar zijn wel te reserveren op basis van beschikbaarheid. Deze bedjes zijn geschikt voor kinderen tot 3 jaar (max. 1 per kamer). Geef tijdens het reserveren aan dat er een baby op de kamer verblijft
Kan ik mijn fiets stallen bij het hotel?
Jazeker! Bij de Hobbit Hotels zijn fietsenrekken aanwezig om fietsen veilig te stallen.
Kan ik mijn waardevolle spullen veilig opbergen?
Jazeker! De Hobbit Hotels beschikken over kluisjes aan de receptie waarin je je waardevolle spullen veilig kunt opbergen.
Het gebruik van de kluis is altijd op eigen risico. Hobbit Hotels kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vermiste of beschadigde spullen.
Krijg ik een reserveringbevestiging?
Ja, na het reserveren ontvang je van Hobbit Hotels een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je map met ongewenste e-mail of neem telefonisch of via e-mail contact op met het Hobbit Hotel waar je gaat overnachten.
Kan ik een reservering van Booking.com of een ander online travel agency annuleren of wijzigen?
Heb je geboekt via Booking.com of een ander online travel agency? Dan kunnen wij je reservering niet annuleren of wijzigen. Hiervoor dien je contact op te nemen met het betrokken online travel agency.