faqs

Bij Hobbit Hotels stellen we alles in het werk om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt iets niet volledig naar wens zijn verlopen of heb je tips over hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen we dit graag. Contacteer de receptie! Wij helpen graag om je glimlach terug te vinden als we dat kunnen.

Nee, de parkeerterreinen van Hobbit Hotels beschikken helaas niet over parkeerplaatsen voor grote voertuigen. Houd er dan ook rekening mee dat het hotel waar je verblijft geen parkeergelegenheid voor grote tourbussen of vrachtwagens kan faciliteren.

Babybedjes staan niet standaard op de hotelkamers van Hobbit Hotels, maar zijn wel te reserveren op basis van beschikbaarheid. Deze bedjes zijn geschikt voor kinderen tot 3 jaar (max. 1 per kamer). Geef tijdens het reserveren aan dat er een baby op de kamer verblijft

Jazeker! De Hobbit Hotels beschikken over kluisjes aan de receptie waarin je je waardevolle spullen veilig kunt opbergen.
Het gebruik van de kluis is altijd op eigen risico. Hobbit Hotels kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vermiste of beschadigde spullen.

Ja, na het reserveren ontvang je van Hobbit Hotels een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je map met ongewenste e-mail of neem telefonisch of via e-mail contact op met het Hobbit Hotel waar je gaat overnachten.

Hobbit Hotels