Wat is het Sleep, Park & Fly arrangement?
Ga je op reis en wil je je auto voor langere tijd bij Hobbit Hotels parkeren? Boek dan het Sleep, Park & Fly arrangement bij Hobbit Hotel Zaventem. Wanneer je dit arrangement boekt, kun je je auto maximaal 21 dagen bij het hotel laten staan, ook wanneer je tijdens deze periode niet in het hotel verblijft.
Zijn de hotelkamers aangepast aan personen met een beperking?
Zowel Hobbit Hotel Mechelen als Hobbit Hotel Zaventem beschikt over een kamer met aangepaste voorzieningen. Neem rechtstreeks contact op met de receptie van het hotel om deze kamer te reserveren.
Krijg ik een reserveringbevestiging?
Ja, na het reserveren ontvang je van Hobbit Hotels een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je map met ongewenste e-mail of neem telefonisch of via e-mail contact op met het Hobbit Hotel waar je gaat overnachten.
Kan ik een reservering van Booking.com of een ander online travel agency annuleren of wijzigen?
Heb je geboekt via Booking.com of een ander online travel agency? Dan kunnen wij je reservering niet annuleren of wijzigen. Hiervoor dien je contact op te nemen met het betrokken online travel agency.
Is online reserveren veilig?
Online reserveren via de website van Hobbit Hotels is veilig. Je gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. We behandelen je gegevens met de grootste zorgvuldigheid.
Kan ik een tweepersoonsbed reserveren?
Onze hotels beschikken over voornamelijk tweepersoonsbedden. Een aantal kamers zijn tweepersoonskamers met twee aparte bedden die tegen elkaar geschoven kunnen worden. Bij de reservering kun je de keuze maken.
Kan ik op een later moment ontbijt toevoegen aan mijn reservering?
Ja, dat kan! Neem telefonisch of via e-mail contact op met het hotel waar je verblijft of geef tijdens het inchecken in het hotel aan dat je graag ontbijt aan je reservering wil toevoegen. Onze medewerkers maken dit graag voor je in orde!
Kan ik een reservering maken voor iemand anders?
Ja, dat kan! Vul tijdens het reserveren de gegevens in van de persoon of personen die bij Hobbit Hotels willen verblijven. De reserveringsbevestiging kun je laten sturen naar een e-mailadres naar keuze. Bij een reservering van meerdere kamers kun je tijdens het boeken per kamer een hoofdgast opgeven, zodat je eventueel apart van elkaar kunt inchecken.
Hoe weet ik of mijn online reservering gelukt is?
Als je online reservering gelukt is, verschijnt de melding ‘Reservering geaccepteerd’ op je beeldscherm met daaronder je unieke reserveringsnummer.
Daarnaast ontvang je binnen enkele minuten een reserveringsbevestiging op het door jou het opgegeven e-mailadres. Zorg er daarom voor dat je tijdens het reserveren altijd een juist e-mailadres opgeeft. Geen bevestiging ontvangen? Controleer je SPAM-folder of neem telefonisch op via e-mail contact op met het hotel waar je gaat overnachten.
Kan ik wensen of opmerkingen meegeven tijdens het online reserveren?
Ja, dat kan. Als je tijdens het online reserveren een verzoek of opmerking wilt doorgeven (bijv. een aanvraag voor een specifieke kamer of een late aankomst), kun je het opmerkingenveld gebruiken dat verschijnt tijdens de reservering. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd, maar we zullen ons best doen om aan je wensen te voldoen.